poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Dzień sześćset czterdziesty czwarty - Śmieci cd :)

Po roku ustaliłam z Gminą, do których śmieci należy wyrzucać zużyte podpaski/pieluchy. Od ponad roku segreguje tu śmieci - mam kompostownik, worek na szkło, na plastik i w teorii na papiery - ale te trafiają do kominka.

Podpaska jest niby plastikiem - ale napisane jest, że szkło i plastik maja być czyste  Gdybym miała mieszane śmieci - nie byłoby problemu, ale nie chce mi się płacić 56 zeta tylko 28 zeta za segregacje mies.

No i narobiłam problemu. Zaczęło się od zbitego szkła oraz porcelany i puszek na piwo, przeszłam przez buteleczki po lakierze do paznokci, gwoździe, maszynki do golenia, pety od fajek ale z podpaskami/pieluchami się męczyli i męczyli...

No i dostałam odpowiedź ustną,

Takie śmieci powinny iść do zmieszanych - ale wyjątkowo może je pani wrzucać do plastiku :))))

Czekam na maila, żeby mi ktoś kary nie wlepił  i zastanawiam się czy z czymś jeszcze mam problem  bo ta zabawa z urzędnikami mi się podobała...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz