czwartek, 16 stycznia 2014

Dzień czterysta czterdziesty szósty - Piaskownica

No i teraz dotarło do mnie - ze OFE od wczoraj nie może się reklamować...a ZUS to może?

A mam psi obowiązek kolegować się z ZUS...

Przecież miałam te naście lat temu zakolegować się właśnie z OFE...!

Czyli teraz OFE jest be... bo już nie powinnam się z nim kolegować... w każdym razie nikt mi tego nie powinien doradzać... bo to ZUO!
Bo koledzy z piaskownicy już nie chcą się z nim bawić...

No to sorry - TO nie moja piaskownica (no w każdym razie koledzy nie będą za mnie decydować i uszy mi zatykać - z kim wolno mi się bawić)

A ja będę bawić się z OFE.

Dobranoc

...a i tak mi pozostanie parę marnych ziarenek piasku. w butach w przyszłości... z tej zabawy więc po co ja się zastanawiam i buntuje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz