sobota, 27 kwietnia 2013

Dzień sto osiemdziesiąty szósty - Gra w słupki

Słupki pójdą w górę - bo matki I kwartału i rodzice przedszkolaków się cieszą - ja się tez cieszę.

Rodzice niepracujący niepełnosprawnych tez powinni się cieszyć bo dostaną 200 zł do zasiłku  (żal d... ściska - bo nie o to chodzi, żeby dać ochłap i ludzi nadal wykluczać ze społeczeństwa).

Posłanka PO niewinna - bo PISowe CBA dało... ciała... Przy tej okazji komentarz obrazkowy wrzucam - który wystarczy za mój komentarz tej sprawy.

A no i grillowanie Gowina już się zakończy przed majówką.

We mnie się gotuje... że słupki - a nie racja i argumenty i człowiek. Człowiek?

Zła jestem... Robię właśnie biznes plan dla ośrodka terapii zajęciowej dla 20 niepełnosprawnych... i przed oczami mam cały czas pomnik smoleński za 3 mln zł... sorry...

Źródło: Profil FB "Krzysztof Karnkowski - usługi graficzne dla ludności"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz