poniedziałek, 12 listopada 2012

Dzień dwudziesty drugi - Podsumowanie

No to minęły 3 tygodnie z wygodnadieta.pl

Tak jak wczesniej pisałam - jeszcze się nie ważę. Jeszcze nie ćwiczę.
Ale co widzę i co widzą inni:

  • mniej jestem "nabita"
  • mam więcej energii
  • spódnica lata na talii
  • wydaje mi się, że nogi mi się wydłuzyły :)
  • no i zdecydowanie lżej biega mi się na obcasach

Nie oczekiwałam od diety tej jakiś super szybkich efektow. Chcę spokojnie zrzucać kg.
Ale myślę, że kiedy nie czuję się głodna, jem zdrowo i smacznie, uczę sie regularności i widzę zmiany w sobie - to sa pozytywy dla kltorych warto było spróbować...

Co dalej, zobaczymy za tydzień. Za tydzień tez zastanowie się czy dalej w diete będę brnąć.

Dobrego wieczoru :)

Obiad - Kurczak po meksykańsku podany z surówką
z selera, marchewki i kiszonego ogórka

Kolacja - Bigos z pieczarkami i suszoną śliwką

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz