wtorek, 6 listopada 2012

Dzień piętnasty - Już dwa tygodnie za mną

No to juz za mna dwa tygodnie diety.

Czy poukładałam swoje zajęcia?
Nie - z tym mam cały czas problem.

Czy coś się zmieniło z moim ciałem?

  • stopy mi zmalały
  • wydaje mi się, że widzę zarys talii
  • lepiej śpię
  • mam więcej energii
  • nie burczy mi w brzuchu
  • lżej mi się wchodzi po schodach
  • cera mi się poprawiła i błyszczą mi włosy
  • czuje po zapinaniu biustonosza, że jakby jest ciała mniej :)

Na razie nie będę się ważyć. Nie chce sobie psuć nastroju.  Nie znam swojej wagi. Nie ważyłam się tez przed dietą. Efekty jak na razie poznaje po ciuchach, po pierścionku na palcu - czy łatwo schodzi czy nie itp. Zważe się za dwa tygodnie.

Na razie nie będę jeszcze ćwiczyć - myślę, że to może za bardzo jeszcze obciązć moje serducho. Za chwilę.

Dziś zdjęć nie będzie. Zdechł mi telefon. Odżyje jutro.

Dobrej nocy...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz